Karond - Poczuj Siłę Miecza
Ważne
Pisma
Zbiór wszystkich ważnych informacji ze świata Karondu oraz z technicznej strony forum.
Ważne
Ważne sprawy dotyczące forum.
Liga
Biblioteka
Zbiór wszystkich treści związanych z dziejami świata. W bibliotece istnieje magiczna siła dzięki której kiedy pomyślimy nazwę księgi sama trafia do naszej ręki.
Budynek Ligi
Wielki marmurowy budynek w którym zaczyna się twoja wielka przygoda z mieczem. To tutaj otrzymujesz pierwszy miecz oraz wybierasz żywioł.
Biuro porządkowe
Jeżeli wybrałeś już swoją drogę tutaj możesz to utrwalić na piśmie.
Urząd Miecza
Możesz tutaj otrzymać swój miecz. Tutaj dowiesz się wszystkiego na temat swojego miecza.
Urząd Kamienia
Urząd kamienia to spis wszystkich kd istniejących w naszym świecie. Można tutaj starać się o pierwsze 2 kamienie.
Dolina miecza
Miejsce powstania jedynego miecza gdzie zderzyła się potęga dwóch bogów. Jest to też jedyne miejsce gdzie można przejść przez góry do innego królestwa.
Generator 1.3
Światło
Tereny Uprawne
Każde dobre królestwo musi rozwijać gospodarkę dlatego tutaj znajdziecie farmy.
Osady koczowników
Osady koczowników to miejsce w którym można spotkać i zobaczyć wiele ciekawych rzeczy.
Targ
Miejsce spotkań wszystkich stworzeń królestwa światła. Można tutaj sprzedać lub kupić wiele ciekawych rzeczy.
Ratusz
W ratuszy odbywają się posiedzenia mistrza gry oraz możnowładców.
Miasto Iruth
Stolica królestwa światła. Znajdziesz tutaj wiele ciekawych rzeczy oraz pierwszy raz możesz wziąć udział w pojedynku nawet o miejsce w rankingu.
Przedmieścia
Tereny które leżą poza granicami miasta Iruh. W skład przedmieścia wchodzą pola uprawne oraz osady koczowników.
Świątynia światła
Świątynia boga światła leżąca w pobliżu miasta. Można tutaj nauczyć się trudnej magicznej sztuki.
Mrok
Tereny uprawne
Tereny z niezwykłymi mrocznymi roślinami które hodują mroczni wieśniacy.
Osady Barbarzyńców
Ciekawe rzeczy można spotkać w osadach największych zbójców świata.
Śródmrok
Główna część królestwa mroku. W skład królestwa mroku wchodzi miasto oraz świątynia mroku.
Evenoi
Evenoi to tereny od gór aż po jezioro Mehliks. W skład Evenoi wchodzą tereny uprawne oraz osady barbarzyńców.
Świątynia Mroku
Wielka ciemna świątynia. Stolica nekromantów i czarnej magii.
Geterum
Arena
Geterum to miejsce odbywania się wszystkich uroczystych turniejów dlatego głównym miejscem jest arena.
Ranking
Tutaj zamieszczany jest ranking top-10 wojowników miecza który zostaje zatwierdzony przez mistrza.
Cech Kowali
Cech kowali to miejsce gdzie możemy ulepszyć swoje miecze. Jeśli chcesz zostać kowalem czytaj: Ustawa o profesjach specjalnych.
Cech Zielarzy
Cech zielarzy to miejsce gdzie możemy kupić lub za drobną opłatą stworzyć zwój błogostławieństwa. Jeśli chcesz zostać zielarzem czytaj: Ustawa o specjalnych