Tajemniczy świat magicznych mieczy.
Po stworzeniu ligi wielu wojowników sprzeczało się co do wyznawanych bogów, jedynym wyjściem był podział Karondu na dwie części: Mrok i Światło. Każda część otrzymała na własność świątynię boga wyznawanego przez mieszkańców części. Według ustępu terytorialnego jakiekolwiek przywłaszczenie sobie tereny bez uprzedniej walki jest niezgodne z prawem.
Część mroku - Siedlisko ciemności i zła umiejscowione od wielkich gór Iruh aż po północne krańce Karondu gdzie położona jest świątynia mroku. Część mroku składa się z dwóch części: Evenoi - z górami oraz okolicami wokół góra aż do jeziora Mehliks gdzie zaczyna się część północna zwana śródmrokiem z resztą terenów mroku. W skład śródmroku wchodzi miasto wraz ze świątynią mroku oraz tereny uprawne, i osady barbarzyńskie. Część mroku posiada także największy port na świecie gdzie przybywają kupcy oraz piraci.
Część Światła - Ostoja światła i spokoju zaczynająca się od gór Iruh aż do południowych krańców świata. Tereny światła nie są niczym podzielone, ich głównym i najważniejszym miejscem jest miasto Jaruh w pobliżu świątyni światła. Reszta terenów to przedmieście choć jest to tylko umowna nazwa. W skład przedmieścia wchodzą osady, tereny uprawne czyli jest to odpowiednik śródmroku.
Geterum - Jest to południowo - wychodnia cześć świata gdzie odbywają się uroczyste pojedynki oraz turnieje.
Offline