Karond - Poczuj Siłę Miecza

Tajemniczy świat magicznych mieczy.


#1 2009-06-02 22:03:05

Hogsmed

Administrator

Zarejestrowany: 2009-06-01
Posty: 53
Punktów :   
Królestwo: Nie obowiązuje
Rasa: Anioły
Profesja: Mag
Miecz: Jedyny
Żywioł: Wszystkie

Ustawa terytorialna

Po stworzeniu ligi wielu wojowników sprzeczało się co do wyznawanych bogów, jedynym wyjściem był podział Karondu na dwie części: Mrok i Światło. Każda część otrzymała na własność świątynię boga wyznawanego przez mieszkańców części. Według ustępu terytorialnego jakiekolwiek przywłaszczenie sobie tereny bez uprzedniej walki jest niezgodne z prawem.

Część mroku - Siedlisko ciemności i zła umiejscowione od wielkich gór Iruh aż po północne krańce Karondu gdzie położona jest świątynia mroku. Część mroku składa się z dwóch części: Evenoi - z górami oraz okolicami wokół góra aż do jeziora Mehliks gdzie zaczyna się część północna zwana śródmrokiem z resztą terenów mroku. W skład śródmroku wchodzi miasto wraz ze świątynią mroku oraz tereny uprawne, i osady barbarzyńskie. Część mroku posiada także największy port na świecie gdzie przybywają kupcy oraz piraci.


Część Światła - Ostoja światła i spokoju zaczynająca się od gór Iruh aż do południowych krańców świata. Tereny światła nie są niczym podzielone, ich głównym i najważniejszym miejscem jest miasto Jaruh w pobliżu świątyni światła. Reszta terenów to przedmieście choć jest to tylko umowna nazwa. W skład przedmieścia wchodzą osady, tereny uprawne czyli jest to odpowiednik śródmroku.

Geterum - Jest to południowo - wychodnia cześć świata gdzie odbywają się uroczyste pojedynki oraz turnieje.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zlobek46.pun.pl www.lubwis.pun.pl www.logistyka.pun.pl www.bractwomroku.pun.pl www.ekonomia.pun.pl